PërjälänlänHïdüpkü

TENTANG AKU $ MEREKA
悲しいことしないでください!, 確かに、神は私たちとは
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

Isnin, 18 Oktober 2010

Selamat Menghadapi Peperiksaan.




بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمـَنِ الرَّحِيم




Alhamdulillah, segala puji hanya bagi Allah. Selawat dan salam keatas junjungan besar Nabi Muhammad dan keluarganya dan sahabatnya dan pengikutnya.

Buat adik Naim yang dirindui dan sahabat2  perjuangannya, diharapkan tenang untung menghadapi peperiksaan Sijil Tinggi Agama Malaysia yang akan berlangsung pada esok hari...

>Banyakkan berdoa dan solat hajat sebelum ke dewan peperiksaan.
>Pertingkatkan taqarrub kepada yang esa dan mengadulah kepadanya.
>Mohon doa dan restu ayah dan ibu dan rakan2.
>Mulakan setiap awal jawapan dengan bismillah.
>Allah Yusahhil Alaikum.
>Semoga Najah.
>Bittaufiq.

Saya sentiasa mendoakan kalian. in sya Allah.


















Oleh : 
Alfaqir Ilallah, yang mengharapkan keampunan dari tuhannya
Mohd Azhar Hamid Almarbawi Alqadhi
Kuliah Syariah Wal Qonun, Universiti AlAzhar Tonto

Lokasi sekarang: 
Cyber Bay, Gharbiah city.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ampuni kami

Update terbaru Followers saya.

Aku sedang berusaha untuk mengejar syurga akhirat,bagiku dunia ini adalah tempat mempersiapkan segala sesuatu untuk meraih syurga akhirat;aku yakin bahawa syurga akhirat tidak akan pernah dapat aku raih kecuali aku boleh menikmati syurga dunia terlebih dahulu.Maka rumah dan keluargaku adalah syurga dunia paling indah buatku. Tempat belajar syurga dunia harianku. Tetangga, masyarakat,dan bangsa adalah syurga duniaku yang lebih luas.Ke manapun dan sampai bila-bila pun syurgaku selalu bersamaku...in sya Allah.
©2008
خديم طلبة العلم الشريف