PërjälänlänHïdüpkü

TENTANG AKU $ MEREKA
悲しいことしないでください!, 確かに、神は私たちとは
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

Selasa, 9 November 2010

Alfatihah Buat Paksu Sulaiman





Setelah online handfon sebentar tadi, saya mendapat satu mesej dari adik yang mengatakan ''salam, adk dpt pggilan dri dr abg pesol kta pksu leman dh meninggal..alfatihah'' dan mendapat satu mesej dari abah tersayang yang mengatakan ''salam abh nk g tau ahli kluarga kta pksu leman mnggl kul  7pm ptg wk2 msia. alfatihah''.

Perasaan sedih tetap ada walaupun saya tidak berapa rapat dengan beliau. Semoga beliau dirahmati dan ditempatkan bersama para anbiya' dan para auliya'.

Wahai sahabat2 pelawat blog saya, marilah sama2 kita menyedekahkan alfatihah buat paksu saya, waris2 kita dan sahabat2 kita yang telah dahulu pergi meninggalkan kita.

ALFATIHAH:-





Cyber Bey, Gharbiah City, Cairo.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ampuni kami

Update terbaru Followers saya.

Aku sedang berusaha untuk mengejar syurga akhirat,bagiku dunia ini adalah tempat mempersiapkan segala sesuatu untuk meraih syurga akhirat;aku yakin bahawa syurga akhirat tidak akan pernah dapat aku raih kecuali aku boleh menikmati syurga dunia terlebih dahulu.Maka rumah dan keluargaku adalah syurga dunia paling indah buatku. Tempat belajar syurga dunia harianku. Tetangga, masyarakat,dan bangsa adalah syurga duniaku yang lebih luas.Ke manapun dan sampai bila-bila pun syurgaku selalu bersamaku...in sya Allah.
©2008
خديم طلبة العلم الشريف