PërjälänlänHïdüpkü

TENTANG AKU $ MEREKA
悲しいことしないでください!, 確かに、神は私たちとは
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

Ahad, 8 Mei 2011

Semoga Selamat Sampai~Abang Nizam

Alhamdulillah. selawat dan salam keatas Rasulullah saw,keluarganya serta sahabatnya.

Hari ini merupakah hari yang agak sedih buat diriku dan sahabat2 Kedah_Tonto kerana pada hari ini Ust Nizam yang yang lebih mesra dipanggil dengan nama abang Nizam akan bergerak pulang ketanah air tercinta.

Saya doakan agar abang Nizam sampai ke tanahair tercinta dengan selamat dan dimudahkan segala urusan.

Terima kasih juga kepada abang Nizam diatas segala jasa. terutamanya dalam mendidk dan menanam sifat cinta kita kepada Rasulullah saw.

Semoga kenangan burdah dan madeh kita kekal bersemati di dalam ingatan dan juga semoga selamat bertemu kembali.

Gambar Kenangan Abang Nizam bersama Syeikh Wahbah Anwar.
Gambar kenangan bersama abg Nizam dan sahabat2 kedah_tanta di Cairo Airport.


Alfaqir mohd Azhar Hamid almarbawi
Sindbad, Cyber Bey,Gharbiah city

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ampuni kami

Update terbaru Followers saya.

Aku sedang berusaha untuk mengejar syurga akhirat,bagiku dunia ini adalah tempat mempersiapkan segala sesuatu untuk meraih syurga akhirat;aku yakin bahawa syurga akhirat tidak akan pernah dapat aku raih kecuali aku boleh menikmati syurga dunia terlebih dahulu.Maka rumah dan keluargaku adalah syurga dunia paling indah buatku. Tempat belajar syurga dunia harianku. Tetangga, masyarakat,dan bangsa adalah syurga duniaku yang lebih luas.Ke manapun dan sampai bila-bila pun syurgaku selalu bersamaku...in sya Allah.
©2008
خديم طلبة العلم الشريف