PërjälänlänHïdüpkü

TENTANG AKU $ MEREKA
悲しいことしないでください!, 確かに、神は私たちとは
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

Khamis, 13 Oktober 2011

Anak Saudara Aku Genap Setahun Hari Ini

Bismillah....

Assalamualaikum wbt...

Alhamdulillah, nampaknya bulan ni agak aktif menconteng didalam blog aku yang tidak seberapa ini.

Hari ini tanggal 12 oktober 2011 merupakan ulang tahun hari kelahiran anak menakan aku yang sulung lagi sulung....


Namanya Nur Amrina Rasyada binti Mohd Fakhrorrozi.


tomey

Dalam tempoh setahun ini, baru sekali aku dukung dia, itu pun masa balik ops Piramid baru ni. Tak dan puas main dengan beliau.

Aku pun diingatkan bithday dia melalui kak ipar aku ja semalam.

Aku doakan semoga Allah merahmatinya, dipanjangkan usia, dimurahkan rezeki dan menjadi anak yang solehah kepada abang Cik dan kak Pia.

''Allah marah kepada hambanya yang tidak mahu meminta (doa)''

pEaCe :-)

mohd azhar almarbawi
Sindybad, Cyber Bey, Western City

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ampuni kami

Update terbaru Followers saya.

Aku sedang berusaha untuk mengejar syurga akhirat,bagiku dunia ini adalah tempat mempersiapkan segala sesuatu untuk meraih syurga akhirat;aku yakin bahawa syurga akhirat tidak akan pernah dapat aku raih kecuali aku boleh menikmati syurga dunia terlebih dahulu.Maka rumah dan keluargaku adalah syurga dunia paling indah buatku. Tempat belajar syurga dunia harianku. Tetangga, masyarakat,dan bangsa adalah syurga duniaku yang lebih luas.Ke manapun dan sampai bila-bila pun syurgaku selalu bersamaku...in sya Allah.
©2008
خديم طلبة العلم الشريف