PërjälänlänHïdüpkü

TENTANG AKU $ MEREKA
悲しいことしないでください!, 確かに、神は私たちとは
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

Sabtu, 8 Oktober 2011

MYBroadband

Bismillah.

Assalamaualaikum WBT.

Alhamdulillah, selawat dan salam keatas junjungan besar kita nabi Muhammad SAW serta keluarganya sahabatnya dan para pejuang yang mengikuti perjuangan mereka semua.

Apa khabar sahabat2 yang terbuka blog aku ni.
>>nampak sangat tak ada orang nak jenguk blog aku ni hihi.


Alhamdulillah, setelah lama tidak ada internet akibat kerosakan access point di kedai internet akhirnya aku mengambil jalan lain dengan menggunakan broadband .

Setelah semalam aku dibukrahkan, selepas Jumaat tadi pula aku ke Syarikat Vodafone untuk mendapatkan khidmat mereka. Alhamdulillah dimudahkan.

Walaupun guna broadband ini tidak selaju macam guna cable, ok la. bak pepatah orang kaki2 online " slow tak pa jangan tak dak langsung". pun boley. =))

Senang sikit nak call MAMA and PAPA aku. yaka. mama dgn papa ja ka?

Alhamdulillah...semuanya...Muka manyak syenyum :-)

Vodafone...ok kot

Jiwang gak la sikit2

Connect selalu

Sindbad, Cyber Bey, Western City.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ampuni kami

Update terbaru Followers saya.

Aku sedang berusaha untuk mengejar syurga akhirat,bagiku dunia ini adalah tempat mempersiapkan segala sesuatu untuk meraih syurga akhirat;aku yakin bahawa syurga akhirat tidak akan pernah dapat aku raih kecuali aku boleh menikmati syurga dunia terlebih dahulu.Maka rumah dan keluargaku adalah syurga dunia paling indah buatku. Tempat belajar syurga dunia harianku. Tetangga, masyarakat,dan bangsa adalah syurga duniaku yang lebih luas.Ke manapun dan sampai bila-bila pun syurgaku selalu bersamaku...in sya Allah.
©2008
خديم طلبة العلم الشريف