PërjälänlänHïdüpkü

TENTANG AKU $ MEREKA
悲しいことしないでください!, 確かに、神は私たちとは
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

Ahad, 6 November 2011

Ucapan EidulAdha DariKu

Bismillah..

Assalamualaikum wbt wm...

Alhamdulillah, allahumma solli ala sayyidina Muhammad wa ala alihi wasohbihi wasallam.
Amma ba'd.

Ucapanku di Malam yang Mulia ini:

Khas ditujukan kepada Keluarga tercinta yang berada di Lubuk Merbau, sahabat2 dan para pembaca.

>>Selamat menyambut HariRaya EidulAdha.
>>Maaf Zahir Dan Batin.
>>Sama2lah kita menziarahi sanak saudara kita, agar terikat lebih kuat hubungan Silaturrahim, guru2, Jiran dan kawan2.
>Selamat menjalankan ibadah Qurban.
>Semoga Sentiasa Mendapat Rahmatnya Dan Dimudahkan Segala Urusan Didunia Dan Akhirat.

 
daripada: Mohd Azhar Bin Hamid, bekas pelajar MMSKedah.


>> Ni Kali Kelima Aku Raya dipeRantauan =))

pEaCe :-)

Sindybad,CyberBey,WesternCity,Egypt

2 ulasan:

ampuni kami

Update terbaru Followers saya.

Aku sedang berusaha untuk mengejar syurga akhirat,bagiku dunia ini adalah tempat mempersiapkan segala sesuatu untuk meraih syurga akhirat;aku yakin bahawa syurga akhirat tidak akan pernah dapat aku raih kecuali aku boleh menikmati syurga dunia terlebih dahulu.Maka rumah dan keluargaku adalah syurga dunia paling indah buatku. Tempat belajar syurga dunia harianku. Tetangga, masyarakat,dan bangsa adalah syurga duniaku yang lebih luas.Ke manapun dan sampai bila-bila pun syurgaku selalu bersamaku...in sya Allah.
©2008
خديم طلبة العلم الشريف