PërjälänlänHïdüpkü

TENTANG AKU $ MEREKA
悲しいことしないでください!, 確かに、神は私たちとは
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

Rabu, 25 Mei 2011

Semoga selamat pergi dan pulang.

Bismillah.

Assalamu3alaikum wbt.

Alhmdulillah, selawat dan salam keatas junjungan besar nabi Muhammad saw. kesejahteraan juga keatas ahli keluarganya,sahabatnta dan pengikutnya sehingga hari qiamat.

Amma ba3'd.

Telah berfirman Allah taala di dalam kitab yang suci, surah albaqarah ayat 158 yang mermafhum. Sesungguhnya Safaa dan Marwa adalah sebahagian dari syi'ar Allah. Maka barangsiapa yang beribadah haji ke Baitullah atau ber-'umrah, maka tidak ada dosa baginya mengerjakan sa'i antara keduanya. Dan barangsiapa yang mengerjakan suatu kebajikan dengan kerelaan hati, maka sesungguhnya Allah Maha Mensyukuri kebaikan lagi Maha Mengetahui. (albaqarah 158)

Alhamdulillah, pada hari ini dengan rezeki yang dikurniakan. alhamdulillah, buat kali ini abang2ku akan bertolak ke tanah suci  pada keesokan hari in sya Allah.


Aku doakan agar kalian selamat pergi dan selamat pulang dengan selamat, dan semoga dimudahkan segala urusan. Semoga dapat tumpukan ibadat dengan baik dan mendapat ganjaran yang baik di sisi Allah. In Sya Allah..amin.








Sindbad, Cyber Bey , Gharbiah City

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ampuni kami

Update terbaru Followers saya.

Aku sedang berusaha untuk mengejar syurga akhirat,bagiku dunia ini adalah tempat mempersiapkan segala sesuatu untuk meraih syurga akhirat;aku yakin bahawa syurga akhirat tidak akan pernah dapat aku raih kecuali aku boleh menikmati syurga dunia terlebih dahulu.Maka rumah dan keluargaku adalah syurga dunia paling indah buatku. Tempat belajar syurga dunia harianku. Tetangga, masyarakat,dan bangsa adalah syurga duniaku yang lebih luas.Ke manapun dan sampai bila-bila pun syurgaku selalu bersamaku...in sya Allah.
©2008
خديم طلبة العلم الشريف