PërjälänlänHïdüpkü

TENTANG AKU $ MEREKA
悲しいことしないでください!, 確かに、神は私たちとは
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

Jumaat, 4 November 2011

Semoga diberi kekuatan kepadaku

Bismillah.

Alhamdulillah. segala puja dan puji hanyalah layak bagi allah. tuhan sekelian Alam. Selawat dan salam keatas Abu Qasim saw, dan keluarganya serta sahabatnya dan pengikut mereka yang diberi hidayah oleh allah sehingga hari Qiamat.

amma ba'd.

Sudah lama rasanya sunyi daripada majlis ilmu bersama para masyaikh dibumi barokah ini. Di awal pagi jumaat yang mulia ini aku berharap agar allah memberikan aku semangat dan diberi keuatan untuk menyambung kembali pengajian2 ilmu yang sudah lama tidak bermain dilunak fikiranku.

Alhamdulillah, kerana sudah selesai dalam banyak urusan yang memang kebanyakan sahabat2ku akan sibuk pada musim ini.urusan yang dimaksudkan ialah urusan untuk kemasukan kuliah Universiti, urusan Visa dan zakat dll. Semoga dipermudahkan bagi yang mana2 lagi yang belum selesai. Ku mohon kepada tuhan yang pengasihani.

أللهم زدني علما وارزق فهما نبين و ااهام ملاءيكة مقربين.....
الهم اجعلنل الصالحين و الراشدين..



pEaCe :-)

cindybad,CyberBey,Western City, Egypt

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ampuni kami

Update terbaru Followers saya.

Aku sedang berusaha untuk mengejar syurga akhirat,bagiku dunia ini adalah tempat mempersiapkan segala sesuatu untuk meraih syurga akhirat;aku yakin bahawa syurga akhirat tidak akan pernah dapat aku raih kecuali aku boleh menikmati syurga dunia terlebih dahulu.Maka rumah dan keluargaku adalah syurga dunia paling indah buatku. Tempat belajar syurga dunia harianku. Tetangga, masyarakat,dan bangsa adalah syurga duniaku yang lebih luas.Ke manapun dan sampai bila-bila pun syurgaku selalu bersamaku...in sya Allah.
©2008
خديم طلبة العلم الشريف