PërjälänlänHïdüpkü

TENTANG AKU $ MEREKA
悲しいことしないでください!, 確かに、神は私たちとは
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

Selasa, 21 September 2010

Selamat Hari Lahir



 بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمـَنِ الرَّحِيم

 ألحمدلله رب العالمين. والصلاة على سيذنا حبيبينا سيدنا مولانا نبينا محمد  وعلى أله وصحبه أجمعين ومن تبعهم الى يوم الدين

أم  بعد,



Alhamdulilah, pada pagi yang mulia dapat sekali lagi solat subuh berjamaah bersama sahabat2 di Rumah Darul Aman 2 ini dan juga diberi kekuatan semangat untuk menyelak beberapa helaian mukasurat daripada kitab Al-Azkar yang ditulis oleh Al imam Nawawi r.a. Disamping mengikuti pengajian Tanwizulmasalik bersama ust Syauqi.



Alhamdulillah juga pada pagi yang mulia ini kerana dapat lagi aku mengucapkan selamat hari lahir yang ke-58 buat abah tercinta yang berada di Malaysia.

Aku doakan agar abah dipanjangkan umur lagi mendapat keberkatan illahi, dimurahkan rezeki lagi halal, diberi kesihatan yang baik lagi diberikan kekuatan untuk beribadat, dikuatkan iman lagi dimudahkan segala urusan. Amin.




0leh:
ALFAQIR ILAALLAH, M0HD AZHAR HAMID ALMARBAWI.
KULIAH SYARIAH UNDANG2, UNIVERSITI AL-AZHAR ASSYARIF TONTO.



Lokasi sekarang:
ASRAMA DARUL AMAN 2, NASR CITY, HAYYU ASYIR, CAIR0.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ampuni kami

Update terbaru Followers saya.

Aku sedang berusaha untuk mengejar syurga akhirat,bagiku dunia ini adalah tempat mempersiapkan segala sesuatu untuk meraih syurga akhirat;aku yakin bahawa syurga akhirat tidak akan pernah dapat aku raih kecuali aku boleh menikmati syurga dunia terlebih dahulu.Maka rumah dan keluargaku adalah syurga dunia paling indah buatku. Tempat belajar syurga dunia harianku. Tetangga, masyarakat,dan bangsa adalah syurga duniaku yang lebih luas.Ke manapun dan sampai bila-bila pun syurgaku selalu bersamaku...in sya Allah.
©2008
خديم طلبة العلم الشريف