PërjälänlänHïdüpkü

TENTANG AKU $ MEREKA
悲しいことしないでください!, 確かに、神は私たちとは
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

Sabtu, 26 Februari 2011

Gambar Kenangan Cairo - Arab Saudi - Jakarta - Malaysia

Assalamualaikum wbt.

Dengan nama Allah yang maha Pemurah lagi maha Pengasihan.

Alhamdulillah, segala puji bagi Allah kerana memudahkan setiap perjalanan setiap urusan kita. Selawat dan salam keatas junjungan besar kita nabi Muhammad saw, serta ahli keluarnya, sahabatnya dan pengikut-pengikutnya sehingga ke kari Akhirat.

Dikesempatan ini, saya dapat meluangkan sedikit masa untuk mengupload sedikit sebanyak gambar sebagai kenang-kenangan bersama-sama rakan seperjuangan ketika pulang ke Malaysia bersama operasi Piramid kerajaan Malaysia. Disamping itu juga ini juga merupakan catatan pertama saya di Malaysia.


CAIRO TO JEDDAH

Lokasi: Lapangan terbang Cairo
Flight: Pesawat Charlie 9 c-130 TUDM
Tarikh: 06 02 2011
Jam: 1700

CAIRO








Jeddah












JEDDAH TO JAKARTA TO MALAYSIA

Flight: Saudsi Arabia airlines (to Jakarta)
          Charlie c-190 (to TUDM Subang)

Tarikh: 16 02 2011
Jam: 2100 saudi- 1700 mas

















Jakarta




TUDM Subang

Mohd Azhar Bin Hamid
Syariah Undang2 Universiti AlAzhar
Mergong, Alor Setar, Kedah Sejahtera.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ampuni kami

Update terbaru Followers saya.

Aku sedang berusaha untuk mengejar syurga akhirat,bagiku dunia ini adalah tempat mempersiapkan segala sesuatu untuk meraih syurga akhirat;aku yakin bahawa syurga akhirat tidak akan pernah dapat aku raih kecuali aku boleh menikmati syurga dunia terlebih dahulu.Maka rumah dan keluargaku adalah syurga dunia paling indah buatku. Tempat belajar syurga dunia harianku. Tetangga, masyarakat,dan bangsa adalah syurga duniaku yang lebih luas.Ke manapun dan sampai bila-bila pun syurgaku selalu bersamaku...in sya Allah.
©2008
خديم طلبة العلم الشريف